Til forsiden.

Holstebro Filmklub viser

Bestil/book plads kl. 17   HER

Per Juul Carlsen

At se film, - en livsnødvendighed.

Streamingtjenester som HBO og Netflix sprøjter nye film og serier ud. Også biograferne har et godt tag i danskerne. Vi har med andre ord mulighed for at se nye film og serier døgnet rundt. Men hvorfor? Hvad kan det bruges til? Per Juul Carlsen giver sit bud på, hvorfor historiefortælling i billeder betyder så meget for os – for sammenhængskraften blandt danskerne – og hvorfor han er blevet et andet og sandsynligvis bedre menneske af at se film.

Filmen vises i
Big Bio
Enghaven 17
Holstebro
den 13. marts 2023
kl.17.00

Foredrag om
film

Instruktør:
PER JUUL CARLSEN

Medvirkende:
PER JUUL CARLSEN
Længde: 151 min.

LINKS:

per-juul-carlsen/
 Her kan man læse:

Medie: DR – P1, dr.dk og DR KKompetencer/Ekspertområder: Film, bredt, dog fortrinsvis spillefilm, dansk film, nordisk film og dokumentarfilm, samt populærmusik og almen kultur
Værd at vide: Altid god for en kritisk bemærkning

Uddannelse/Baggrund: Ingen uddannelse, freelancejournalist siden 1991, redaktør for tidsskriftet Levende Billeder ’93-94, vært/journalist på p3 fra 1991 til 1997, musik og filmskribent på Dagbladet Politiken fra 1991 til 1999.

.

HOLSTEBRO  FILMKLUB Foråret 2023